zondag 13 november 2011

Welkom nieuwe vriendjes

Welkom in ons klasje lieve schatten!

- Gilles
- Zeyneb
- Robbe
- Luca
- Safae
- Yenthe

Op maandag maakten we kennis met elkaar en ontdekten we ons klasje...

Plezier verzekerd!  Kijk maar met ons mee...














Op dinsdag gingen we van start met ons nieuw thema: Pret in bad!

En niet te vergeten... heel dapper gingen we samen met Floortje op de foto!
Voor iedereen een dikke duim!

* De juf vertelde ons een verhaaltje aan de hand van het pretenboek:

Anna poetst haar tanden


Anna gaat naar bed maar eerst moet ze haar tanden poetsen. Ze zoekt haar eigen tandenborstel waar mama speciale peutertandpasta op doet. Terwijl mama het tandenpoetslied zingt, mag Anna zelf poetsen. Daarna poetst mama nog even na. Dan mag ze spoelen en het water netjes uitspugen. Alle tandpasta is nu weg en Anna’s mond ruikt fris. En nu naar bed!

De juf bracht ook een gele, groene en rode tandenborstel mee...
En natuurlijk ook een beker en kindertandpasta.

* De juf zong ook een liedje voor ons.  We kregen allemaal een papieren zakdoekje.

Neusje snuiten aan elke kant, met je zakdoek in je hand.
Snuit snuit hier, snuit snuit daar...
En je neusje is al klaar!

We probeerden zelf ons neusje te snuiten....




Dit lukte ons al goed! Bravo!

* We luisterden naar het liedje: 'Ik was mijn handjes'

Ik was ik was mijn handjes overal.  Aan alle kantjes overal.  Mijn vingertjes erbij.  Dan zijn mijn handjes blij.

Nadien wasten we allemaal onze handen...



















Mmmm... onze handen ruiken lekker fris!

* Op woensdag gingen we turnen.

* Donderdag sloten we ons weekje af met een dikke zoen van de juf.

Tot maandag lieve schatten!

We gaan verder met ons thema. 
Vergeet dinsdag je tandenborstel, tandpasta en beker niet mee te brengen!


































































1 opmerking:

  1. Super Juf Melissa dat we onze kids zo kunnen volgen. Sandra, Mama van Jenthe.

    BeantwoordenVerwijderen